donderdag 12 september 2013

De Coolminds Marketing Group neemt internetbureau Puntkom over.

Hoewel ik via mijn blog niet dagelijks een kijkje in de keuken van de Coolminds Marketing Group geef vond ik het bijgaande nieuws leuk om te delen. We zijn erg blij dat we deze stap konden zetten. Bijgaand het persbericht.

De in Leeuwarden gevestigde Coolminds Marketing Group neemt internetbureau Puntkom uit Groningen over. De activiteiten van het bureau zullen worden geïntegreerd in Coolminds Internet, het internet bureau dat al onderdeel van de groep is. 
Met de komst van Robert Mijdendorp, Erwin Soolsma en Daniel Brinckmann, versterkt Coolminds zich verder op het gebied van concept ontwikkeling, e-learning en serious gaming. Daniel Brinckmann wordt partner van de Coolminds Group. Hij zal zich als commercieel directeur en conceptontwikkelaar richten op de verdere ontwikkeling van Coolminds en Network Operations de leverancier van 24/7 datacenter diensten binnen de groep. Puntkom heeft zich de afgelopen jaren met succes ontwikkeld als netwerk organisatie. Uitgangspunt was daarbij een kleine vaste kern aangevuld met een netwerk van freelancers. Verdere groei en de mogelijkheid om te investeren in de door Puntkom al ontwikkelde internet platformen waren voor eigenaar Daniel Brinckmann de doorslaggevende reden om met de groep in zee te gaan. PuntKom werkt voor regionale, nationale en internationale opdrachtgevers zoals Het Trimbos Instituut, Iriszorg, SOA Aids Nederland, Rutgers WPF, Westcord Hotels, DST experience en de Webcarecompany. Puntkom specialiseerde zich in e-learning, interactieve video, serious gaming en online zelfmanagement. Competenties die goed matchen met de e-health activiteiten van Coolminds. 


1 opmerking :

  1. Iedere blog heeft een eigen internetbureau nodig.
    Zo is het voor iedereen aan te raden als je er definitief mee aan de slag wilt gaan!
    Gelukkig blijven de kosten ondanks alles aan de lage kant.

    Ik ben ook maar al te enthousiast over mijn eigen webshop!

    BeantwoordenVerwijderen